wtorek, 29 maja 2012

No hejka :) To moja pierwsza notka na tym blogu. Dzisiaj napiszę, co zrobić żeby mówić pięknie i wyraźnie. Niektóre dziewczyny mruczą pod nosem, inne gadają za szybko. Oto parę zdań które każda z was powinna powtarzać przynajmniej 5 razy dziennie! Na początek będziecie mówić to wolno, ale później dostaniecie wprawy i będziecie mówić to płynnie, szybko i zrozumiale.

1. Jola lojalna, nielojalna Jola.
2. Stół z powyłamywanymi nogami.
3. Król Karol kupił królowie Karolinie korale koloru koralowego. 
4. Wyrewolwerowany rewolwerowiec wyrewolwerował się na wyrewolwerowaną górę w poszukiwaniu rewolwerowca.




Dużo dziewczyn ma brzydki nawyk. Jest to obgryzanie paznokci. Paznokcie mogą bardzo dużo o tobie powiedzieć. Ich wygląd pokazuje stan zdrowie i osobowość. Lekarzowi wystarczy na nie spojrzeć, żeby powiedzieć, których witamin ci brakuje. Obgryzanie paznokci to nerwowy odruch. Kiedy jesteś zdenerwowana, zaczynasz obgryzać paznokcie. Jest parę sposobów. Najpierw musisz postarać się znaleźć źródło zdenerwowania, a następnie spróbować rozwiązać problem. Jeśli jednak twoje paznokcie będą dalej w opłakanym stanie, możesz np. :
-Obcinać je kiedy tylko trochę odrosną. Wtedy nie będziesz miała co obgryzać, a im dłużej będziesz powstrzymywana, tym szybciej uda ci się rzucić ten nawyk.
-Dbaj o swoje paznokcie! Pomaluj je na jakiś kolor który ci się podoba. Będę takie piękne, że szkoda będzie ci ich obgryzać i rzucisz ten nawyk.
-W najgorszym wypadku natrzyj paznokcie cebulą lub czosnkiem. Zapach i smak zniechęcą cię do obgryzania. 

Wiele dziewczyn kompletnie nie zdaje sobie sprawy jak brzydko wygląda kiedy się ... garbi. Tak, tak. 
Na początku tego nie widać, ale z czasem robi się to okropne. Mama wam pewnie w dzieciństwie powtarzała ,,Nie garb się'' prawda? Miała rację. Garbienie się doprowadza do strasznych bólów pleców w starości. Albo wcześniej. Nie tylko bóle, ale różne inne objawy, związane z kręgosłupem. 
Więc teraz posłuchaj! 






A teraz dalej. Każda nastolatka ma pryszcze i koniec. Ciesz się że to nie zmarszczki. Chociaż jak będziesz się podpierać ręką, to zmarszczki gwarantowane. Ale przejdźmy do pryszczy. Obrzydliwe i trudne do usunięcia? Pamiętaj! NIE WYCISKAJ! Zostaną blizny, a to co wyciśniesz rozpłynie się po twarzy, tworząc jeszcze więcej pryszczy. Oto 2 sprawdzone domowe sposoby na pryszcze:

Maseczka z mąki, miodu i wody. Do szklanki wsypujemy 2 łyżeczki mąki, trochę miodu i troszeczkę wody. Mieszamy, mieszamy tak żeby wyszedł taki glucior. Nałożyć na twarz i zostawić na 10-15 minut. A potem zmyć letnią wodą. Sprawdzony sposób. Stosować 2-3 razy w tygodniu. 

Użyć pasty do zębów. Nałożyć i rozsmarować. Następnie zmyć. Nie sprawdzałam tego sposobu, ale słyszałam dużo dobrych opinii.




A teraz nasze kochane włosy :)))) Włosy trzeba myć co 2 dni. Używać szamponu i odżywki dla swojego rodzaju włosów! Nie używaj zbyt dużo kosmetyków do włosów, to męczy i niszczy fryzurę.
Jeżeli twoja twarz jest OWALNA to będą do ciebie pasować koki, kucyki, włosy proste i równe.
Jeżeli twoja twarz jest OKRĄGŁA obetnij się tak, aby twarz się ''wydłużyła''. Mam nadzieję że wiecie o co chodzi. Jeśli nie to chodzi o takie fryzury potargane. 
Jeżeli twoja twarz jest KWADRATOWA to będą do ciebie pasować loki i zaokrąglone grzywki.
Jeżeli twoja twarz jest TRÓJKĄTNA to będą do ciebie pasować loczki wokół szyi. 

Mam nadzieję że teraz wiesz jaką fryzurę do siebie dobrać :)




Nasze kochane ząbki! Oto kilka zasad żeby mieć powalający uśmiech.
1. Myć zęby po każdym posiłku.
2. Używać nici dentystycznej.
3. Jeść dużo pokarmów zawierających wapno. 

Proste? Pewnie że tak :-) 




O nasze usta trzeba dbać. Jedz dużo produktów zawierających witaminę B12 ( np. ryby) - usta zyskają żywszy, intensywniejszy kolor. Witamina B2 i B6 sprawi że na twoich wargach nie pojawią się zajady.
Znalazłam kiedyś w internecie jeden domowy sposób na piękne usta. Potrzebny do tego jest tylko miód. Trzeba nasmarować usta miodem i odczekać 5-10 minut. Później oblizać wargi :) Efekt gwarantowany. Sposób sprawdzony :-)


Nasze piękne oczka. Co zrobić żeby nie straciły blasku?
- Oczy uwielbiają witaminę A
- Jedz dużo witaminy C 
- Blasku dodadzą im warzywa strączkowe 






6 komentarzy:

  1. Naprawde cenne rady :)
    Obserwuje i licze na to samo :)
    Zapraszam do mnie http://iloveitblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hm przydatne rady, przydały mi się np te o paznokciach czy o odpowiednich włosach do owalu twarzy.
    obserwujemy ?
    http://animeplswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Wreszcie coś przydatnego. Mam parę pytań do Ciebie dotyczących włosów. A mianowicie.. mówią, że nie mam okrągłej twarzy, ale ja stwierdzam,że mam. Włosy mam długie (za piersi), kręcone, z grzywką na bok, którą nałogowo prostuje.. Jak myślisz, która fryzura byłaby najlepsza dla mnie? Szukałam i osobiście nie znalazłam żadnej. ;X

    + zapraszam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ci taką fryzurę :)
      http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcScehkAAN9yWZpBAtI75ob0fl5RRsVQnB20ffEpWc-HLaoiOaCWp53n9rfwbw

      Tylko do tej fryzury musiałabyś wyprostować sobie całkiem włosy. Musiałabyś je też trochę obciąć i pocieniować.
      Jeśli nie da rady, to tutaj jest moja druga propozycja.
      Obetnij sobie troszeczkę włosy ;)
      Powodzenia :)

      Usuń