środa, 30 maja 2012

GARNIER SKIN NATURALS

To jest świetny kosmetyk na trądzik. Wystarczy tylko to, ale jak ktoś chce, to jest jeszcze tonik i coś tam jeszcze. Ja osobiście używam tylko tego, bo jest bardzo skuteczny. To 3 w jednym. 

 ŻEL MYJĄCY + PEELING + MASECZKA
 OCZYSZCZA     ZŁUSZCZA   MATUJE 

Napisze wam teraz wszystko co pisze na odwrocie.

Żel myjący + Peeling + Maseczka 
Udowodniona skuteczność w 7 dni

Gama Czysta Skóra została specjalnie stworzona, aby pomagać zwalczać niedoskonałości i redukować nadmiar sebum. Czy produkt 3 w 1: Żel myjący + Peeling + Maseczka jest stworzony dla mnie? 
Tak jeżeli masz tłustą lub mieszaną cerę z tendencją do niedoskonałości, wyprysków i zaskórników. 
Czym się wyróżnia?
Używa się go zarówno jako żelu myjącego, peelingu i maseczki. 
 1. Żel myjący: wzbogacony w cynk, znany ze swoich właściwości regulujących wydzielanie sebum i w ekstrakt Smithsonite, oczyszcza i eliminuje zanieczyszczenia. 
2. Peeling: zawiera pumeks, naturalny czynnik złuszczający, aby usuwać martwe komórki i odblokować pory.
3. Maseczka: wzbogacona w glinkę posiadająca właściwości łagodzące i absorbujące, aby zmniejszać błyszczenie się skóry.
Jak go stosować?
1. Żel myjący: aplikuj na zwilżoną skórę twarzy, delikatnie masując, a następnie spłucz wodą. Stosuj codziennie. Unikać kontaktu z oczami.
2. Peeling: używaj na zwilżoną skórę twarzy, rozprowadź okrężnym ruchem masującym na czoło, nos i brodę, a następnie spłucz wodą. Stosuj codziennie. Unikać kontaktu z oczami.
3. Maseczka: nałóż ją na skórę twarzy i pozostaw do wyschnięcia na 3 minuty. Spłucz obficie wodą. Stosuj 2-3 razy w tygodniu .
Omijać okolice oczu. W przypadku kontaktu z oczami natychmiast przepłukać je wodą. W przypadku podrażnienia zaprzestać stosowania. 


Polecam to. Jeśli chodzi o takie maseczki które zwalczają trądzik, to mogę to polecić na 98%. Niestety nie każda dziewczyna ma taką samą cerę. Ten produkt można kupić w sklepach z kosmetykami np. Rossmann (nie wiem, nie kupowałam tam, ale sądzę że może tam być). 
Następna notka już jutro :) 


4 komentarze:

  1. Blog bardzo ciekawy i wydaje mi się, że będzie dość, że tak to ujmę pożyteczny dla innych. Pozdrawiam i mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz-> http://my-life-is-dead.blogspot.com/ : 3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog ;) na pewno jeszcze nie raz tu zajrzę ;)

    without-the-stars.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i nie dział ten produkt u mnie :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny i ciekawy blog ! :D

    milosctokluczdoszczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń