poniedziałek, 4 czerwca 2012

Dzisiaj napiszę jak schudnąć :) Zbliżają się wakacje, więc trzeba mieć dobrą sylwetkę.
1. Oddychanie!
Jeśli zbyt płytko wciągasz powietrze do płuc, jesteś słabo dotleniona, a mięśnie brzucha są spięte. Aby je rozluźnić, a jednocześnie potrenować, postaraj się oddychać głębiej. Powoli nabieraj powietrza przez nos, aż twój brzuch wyraźnie się uniesie, potem zatrzymaj je przez chwilę w środku i wypuść bez pośpiechu. Ćwicz tak przez 2-3 minuty, kilka razy dziennie.

2.Bierz chłodniejszy prysznic.
Najpierw umyj się ciepłą wodą, a następnie skieruj strumień chłodniejszej wody na swój brzuch. Powinien być na tyle silny żebyś czuła mrowienie na skórze. Masuj ją, wykonując prysznicem koliste ruchy. To pobudza krążenie i ujędrnia skórę.

3.Śmiej się!
 Śmiech to zdrowie! Kiedy się śmiejesz twoje mięśnie brzucha pracują. To odchudza. Dlatego śmiej się jak najwięcej ;))

4. Ruszaj się!
Chodzenie po schodach, półgodzinny spacer po parku... to wszystko sprawia że twoje mięśnie brzucha pracują, dzięki czemu chudniesz :)

5. Dieta.
Ogranicz pizze, chipsy, coca-colę (i soki), czekoladę i inne produkty przez które się tyje, do minimum.
Po pierwsze - to niezdrowe. Po drugie - Źle działa na sylwetkę.

Zasady.
1.Rano wypij małymi łykami szklankę wody.
2.W ciągu dnia jedz  5-6 niewielkich posiłków.
3.Nie jedz w pośpiechu ani w stresie.
4.Dokładnie gryź każdy kęs.



Ile spalisz kcal robiąc te rzeczy???

JOGGING - Spalisz 360 kcal
SIATKÓWKA PLAŻOWA - Spalisz 530 kcal
ROLKI - Spalisz 380 kcal
FITNESS - Spalisz 350 kcal
PŁYWANIE - Spalisz 350 kcal



11 komentarzy:

  1. Zaje... blog ben de wpadać częściej ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, jak wyżej . : D
    Dodałaś w moje urodziny *u* . xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuudoo! O oddychaniu nie wiedziałam :) A pływanie... No cóż, trzeba spróbować, przecież niedługo wypad na plażę!

    http://niewidzialnym-atramentem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam podobne porady w BRAVO :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    booksloovers13xd.blogspot.com

    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe porady, w końcu mam co czytać ;D

    patrycja.zycie-stolicy.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. moze uznacie ze jestem jakaś nienormalna ale zamiast schudnąć ja bym chciała przytyć!!!jestem taka chuda ze dziewczyny mowią na mnie anorektyczka a ja nie chce być taka...mam nadzieje ze mi się uda troszkę przytyc
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.kolorowe-i-nie-life-n.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne i zapraszam do mnie :)
    http://zycie-patki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe porady, zastosuję się do nich ;)
    Serdecznie zapraszam do siebie :3 - http://my-life-myself-xo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam nie przejmuję się tym jak wyglądam. Nie jestem za chuda, ani za gruba. Zapraszam na martinemartyna.blogspot.com :) Dzisiaj dodałam mega notkę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się. Jeżeli będę miała problem ze sobą to tu od razu wejdę.
    Ba! WCHODZIĆ BĘDĘ CODZIENNIE!
    Mój bloog potrzebuje komentarzów i uratowania średniej ; vuxd4a

    OdpowiedzUsuń
  11. Super porady ;)Na pewno się przydadzą na lato.

    OdpowiedzUsuń